12 Ağustos 2013 Pazartesi

Sihirli Kupalarla Hayat Çok Renkli


''Sihirli kupalar sayesinde artık her şey capcanlı. Sihirli kupalar dışarıdan bakıldığında siyah düz bir kupa izlenimi uyandırıyorken, içerisine sıcak bir içecek konduğunda seçmiş olduğunuz görsel kupanızın üzerinde beliriyor. Öyle şirin ki. Kendime bu kupalardan 5'er tane aldım. Kendime almakla yetinmedim sevgilime de hediye olarak sihirli kupa aldım. Çok sevimli görselleriyle bizi kendisine hayran bırakan bu kupalarla artık her şey çok renkli. Sıradan siyah düz bir kupa aniden renkleniyor ve ofisteki herkes şaşkınlık içerisinde beni izliyorlar. Dikkat çekmenin böyle bir yolunu buldum. Sihirli kupamı ne zaman elime alsam anında tüm gözler bana çevriliyor.
Sihirli Kupa

Geçen gün kahve yapmak için makinanın yanına gittim ve her şeye dikkat eden aşırı titiz bir arkadaşım seke seke yanıma geldi. Suyu bardağa ilk dolduruşumdan itibaren beni dikkatlice izledi ve en sonunda ağzındaki baklayı çıkardı: "ben de bu kupadan istiyorum" deyiverdi. Tamam canım dedim ve hemen ona da bir sihirli kupa sipariş ettim. Online olarak sipariş verdiğimi görünce iyice dikkat kesildi ve bu alışveriş sitesini ajandasına not etti.

Sihirli Kupa

Annem de sihirli kupalarıma bayılıyor. Ben işteyken kupalarımda kahve içtiğini geçen gün bana itiraf etti. Bu kupalar öyle şirin ki insanın sürekli kahve içesi geliyor. Evime bir misafir davet ettiğim de de hemen bu sihirli kupalardan çıkarıyorum. Sihirli kupalarım misafirlerin de çok hoşuna gidiyor. Sevgilim ona aldığım kupayı elinden düşürmüyor. Çayını, kahvesini hep o kupada içiyor. Her kahve içtiğinde beni hatırladığını söylemesi de hoşuma gitmiyor değil. Tam tartışmanın sonrasında ona hediye ettiğim bu kupa aramızdaki bütün buzları eritti. Öyle mutlu oldu ki, keşke daha önceden alsaydım dedim kendi kendime.

Sıradanlıktan sıkıldıysanız siz de sihirli kupalara bir göz atın derim. Hediye almak istiyorsanız, online sipariş vererek hediye edeceğiniz kişiye bir sürpriz yapabilirsiniz. Bu kupalarla her şey yolunda.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder