Digital Pazarlama ve sosyal medya eğitimi dahilinde çağdaş pazarlama öğeleri ve yeni medya düzeni öğrencilere örneklerle aktarılırken, markalar için dijital araçları kullanılarak online stratejileri uygulamalı olarak geliştirme şansı bulmalarını sağlıyor. Bu sayede dijital bir fikrin oluşması ve yaratılması sürecini hem dijital ajans gözüyle hem de marka gözüyle başından sonuna görmüş oluyorsunuz.
Digital Pazarlama Eğitimi |
Digital pazarlama ve sosyal medya eğitimi derslerinin içeriğine bakacak olursak, dijital pazarlamaya giriş & dijital dünyanın terminolojisi ve araçları, sosyal medya nedir? sosyal medya mecraları ve ürünleri, seo – arama motoru optimizasyonu, sem – arama motoru pazarlaması, e-posta pazarlaması, dijital medya planlama, satın alma ve analiz, mobil pazarlama & mobil reklamcılık, dijital dünyada marka yönetimi, vaka çalışmaları, topluluk yönetimi, sosyal medyada reklam modelleri, hesap yönetimi, sosyal medyada müşteri deneyimi yönetimi, sosyal medyada kriz yönetimi konularına değindiklerini görürüz.
Uzman eğitimci kadrosuyla İstanbul Business School sizi bekliyor. Çağdaş pazarlama öğelerinin ve yeni medya düzeninin öğrenilmesi ile markalar için online stratejilerin geliştirilmesi konularına hakim olacaksınız. Dijital araçları kullanarak uygulama çalışmaları yaparak dijital medya stratejilerinin belirlenmesi ve yönetilmesi konusunda uzmanlaşacaksınız. Çağdaş pazarlama öğelerinin ve yeni medya düzeninin öğrenilmesi sayesinde sosyal medya mecralarının marka stratejileri doğru ve aktif kullanılmış olacaksınız. Sosyal Medya Mecralarının entegre bir şekilde yönetilmesi sayesinde işinizde başarıya ulaşacaksınız.
Sosyal Medya Eğitimi |
İstanbul Business School’un Stratejik Pazarlama Mikro MBA Programı her dersinde bir pazarlama profesyonelinin profesyonel hayatında işine yarayacak marka stratejisinden marka iletişimine, “brand plan hazırlama” evrelerinin pazarlama yöneticileri aracılığı ile aktarılmış olduğunu göreceksiniz. Kişisel tecrübelerden yapılan alıntılar, profesyonel hayatta işe yarayacak ipuçları, konularla ilgili bol sayıda örnek, interaktif çalışma, sınıf içi tartışma ortamları gibi olanaklarla siz de pazarlama iletişimi eğitiminizi almakta geç kalmayın. Pazarlama iletişimi eğitimi sayesinde pazarlamak istediğiniz ürünü hiç zorlanmadan pazarlayacaksınız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder